lørdag 25. juni 2011

Et lite embryo plassert trygt i magen

Torsdag var endelig dagen der og jeg fikk satt inn et lite fint embryo i livmoren. Det var gjort på et øyeblikk og det var faktisk mulig å se hvor det var blitt plassert på ultralydskjermen pga en liten luftboble som kom sammen med embryoet da det ble "presset" inn. De satte først inn et kateter via livmorhalsen. Så kom de med et mindre rør der embryoet var plassert. Dette ble så ført inn via det første kateteret. Det var helt smertefritt og gikk kjempefort!

Så nå er det bare å vente og håpe... To uker kan bli veldig lenge, men nå har faktisk dagene flydd siden torsdag. I dag er det allerede lørdag og jeg skal i bursdag til min yndlingskusine i kveld. Cocktails (uten alkohol for min del naturligvis) , kjoler, høye heler, deilig tapas og fint vær! Det skal bli veldig koselig og gøy! Jeg tror at jo mer man fyller ventetiden med, jo fortere går den. Og heldigvis er jeg ekspert på å finne på ting å fylle hverdagen med! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar