tirsdag 6. september 2011

Over de magiske 12 ukene!

Endelig er vi godt over de 12 første ukene. Eller det vil si; Jeg er 13 uker og 3 dager på vei i dag. Det er fortsatt lag vei igjen å gå, men det er deilig å vite at man er over de mest risikable 12 ukene! Kanskje kan vi begynne å puste snart?

Jeg merker så og si ingenting til graviditeten. Det er kanskje nettopp derfor jeg føler at jeg er blitt totalt avhengig av ultralyder for å føle meg gravid. Det er foreløpig leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til neste. Vi skal ikke på Rikshospitalet før i uke 21... I og med at det spekuleres i om mange ultralyder kan være skadelig for fosteret og vi har allerede hatt tre stykker, så vi får nok bare vente tålmodig! Det skal bli godt å se knøttet på skjermen igjen - også er vi selvfølgelig litt spente på om det blir en liten jente eller gutt. Begge deler er hjertlig velkommen naturligvis!

Nå håper jeg på at jeg snart kan begynne å nyte svangerskapet. Jeg er i toppform, trøttheten har nesten forsvunnet og magen begynner virkelig å vokse. Til helgen skal jeg ut å handle mammabukser for nå er det ikke plass til magen i de gamle lenger. Deilig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar