søndag 1. januar 2012

Knøttet vokser seg stor og sterk!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet. Det er kanskje fordi jeg ikke har hatt så mye å skrive om. Dagene kommer og dagene går... Men så plutselig er alt blitt så mye mer virkelighetsnært! Nå er det ikke lenge igjen... Nå er kulen på magen blitt ordentlig stor og knøttet vokser seg stor og sterk der inne. Tenk at om bare noen uker skal vi endelig få treffe gutten vår. Det er så sprøtt å tenke på! Foreløpig er det 10 uker til termin, så det føles fortsatt som vi har god tid. Men så begynner man å tenke på hvor fort tiden egentlig går, selvom det føles som jeg har vært gravid en hel evighet. Ukene fyker avgårde på jobb og andre aktiviteter. Plutselig har jeg innsett at vi begynner å få kort tid på å sette i stand rommet til knøttet. Det skal males, gardiner skal henges opp, seng, hyller og kommode skal kjøpes og monteres. For ikke å snakke om alt det endre vi trenger til knøttet vårt endelig kommer. Vi må bestille barnevogn og alt fra stellebord til kluter og bleier skal kjøpes inn. Vi vil jo at alt skal være tilrettelagt og klart til han kommer! Han er så etterlengtet og man tenker fort at alt må være perfekt, men det viktigste er tross alt å gi han kjærlighet og trygghet. Jeg lengter etter å kunne holde han i armene mine og fortelle han at han var elsket allerede fra det øyeblikket vi fikk vite at jeg var gravid. Det skal bli så deilig å endelig ha han her hos oss...

1 kommentar:

  1. Så spennende :)
    Lykke til med siste innspurt i svangerskapet:)

    SvarSlett