søndag 30. oktober 2011

De deilige sparkene og ultralyd nr 4

For en fantastisk følelse det er når knøttet gir meg et skikkelig spark i magen! Et deilig bevis på at han lever og koser seg i magen. Det er så godt å endelig få en bekreftelse på at det er liv der inne hver eneste dag! Siden jeg kjente de første små sparkene har jeg blitt en mer harmonisk vert for den lille gutten vår. Jeg blir beroliget av de stadige sparkene og slapper mye mer av nå enn før jeg kjente liv i magen.  

I tillegg til de deilige sparkene har vi også vært på ultralyd på Rikshopitalet. Vi fikk vite at alt så ut til å være i sin skjønneste orden og at vi venter en liten gutt! Utrolig koselig å se den lille boltre seg rundt i magen, gjespe, strekke på seg og kose seg. Det er rart og endelig ha fått vite om det er en liten jente eller gutt som kommer i mars. Det er akkurat som vi har kommet litt nærmere knøttet vårt. Nå har vi vært og kjøpt de to første plaggene; en body og en kosedress. Herlig! Fantastisk koselig og så smått begynne og planlegge og kjøpe inn til den lilles ankomst. Det føles uendelig lenge til han kommer, men nå nærmer det seg allerede jul og etter det er det bare halvannen måned til jeg skal ut i permisjon. Vi gleder oss uendelig mye til alt som skjer fremmover og til knøttet endelig er klar til å komme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar