fredag 17. juni 2011

Uttak på mandag!

Etter ultralyden tidligere denne uken fikk jeg vite at det har utviklet seg fem eggposer som er store nok til at det kan være fine egg i dem. Fem sjanser! Hvis vi er heldig da... I dag har jeg faktisk tatt mine tre siste sprøyter med Puregon, Menopur og Orgalutran. Nesten litt rart. I morgen skal jeg kun ta en sprøyte - eggløsningssprøyten. Den må tas akkurat kl. 21.30. 36 timer før uttak på mandag. Synes dette med sprøyter og medisiner har gått utrolig bra! Så og si ingen bivirkninger og etter hvert som man gjør dette går det fort og greit. Dessuten har legen min forklart at jeg ikke skal ta bruksanvisningene så alvorlig. Det er ikke farlig med luft i sprøytene, jeg kan ta alle i magen (som forøverig er mye bedre enn i låret), ingenting går galt om jeg ikke får i meg hver eneste dråpe. Godt å vite!

Så allerede mandag skjer det...! Da er vi enda litt lenger på veien fra to til tre. Vi er så spente på om noen av eggene er bra nok, om de faktisk blir befruktet, om de deler seg som de skal, om det blir innsett og ikke minst om det hele resulterer i en graviditet og det vi ønsker oss mest av alt; en liten baby...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar