mandag 18. juli 2011

Det skal gå bra!

Det er ganske fantastisk... Jeg er fremdeles gravid og jeg kan nesten ikke tro det! Føler meg egentlig kjempefin i formen. Litt ømme pupper og ganske trøtt, men ellers er alt bare bra. Har vært litt redd for at jeg skal oppdage blod i trusa, men jeg føler at det skal gå bra. Jeg prøver å ikke lese om spontanaborter og alt annet som kan skje. Man blir bare mer engstlig. Jeg prøver heller å fokusere på det positive - glede meg over graviditeten. Men jeg kjenner at jeg ikke klarer å glede meg helt enda. Jeg må nok over 12 uker for å begynne å slappe av litt. Vi kaller det lille embryoet i magen for "knøttet" allerede og har begynt å tulle litt om det og se for oss hvordan ting kan bli hvis alt går bra. Jeg tror det er viktig å drømme litt. Nå er jeg jo allerede halvveis til 12 uker. Det er jo noe det også!

Vi krysser fingre og tær nå... Gleder oss over hver eneste dag som går! En dag nærmere... Det skal gå bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar